7 Kasım 2014 Cuma

Ödülüm Geldi ***Ben de BU ÖDÜLÜ HERKESE GÖNDERİYORUM***

Merhabalar,
son günlerde çeşitli sayfalarda gördüğüm bir dart ödülü etkinliği var.
Bana da Tutkun'un Dünyası tarafından gönderildi, kendisine çok teşekkür ediyorum:))
Bu etkinliğin dostluk,paylaşım, tanıtım amaçlı olduğunu düşündüğümden ben de devam ettiriyorum,
veee sonbaharın bu sıcak keyifli günlerinde herkese sevgilerimi yolluyorum.


Ödülün kuralları gereği

1- Bana ödül gönderen arkadaşımın linkini yayınladım;

2- Ödül resmini yayınlıyorum :



ve 3. kural için de 15 arkadaşımın linkini vermem gerektiğini bilmeme ve
seçme konusunda bir süre çabalamama rağmen 15 ile sınırlanamayarak
müsadelerinizle bu ödülü TÜM arkadaşlarıma hediye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...