TakipTakip

30 Aralık 2015 Çarşamba

Bir Yıl Daha Bitiyor...


Kocamannnn zamanlar geçti, bu zamanlarda ben çokkk çalıştım...Hem meslek hayatımda, hem can parçam oğlum ve ailem için, hem hobilerim için...Bloğuma ne yazık ki vakit ayıramadım ama özellikle instagram ve diğer sanal ortamlarda hobi arkadaşlarımı takip etmeye çalıştım.
Sağlıkla bugünlere geldik çok şükür.
Gelmek üzere olan yıldan herkese başta sağlık, sonra huzur keyif barış başarı diliyorum.
MUTLU YILLAR...


17 Şubat 2015 Salı

Resim Çekmeyi Çok Sevince Albüm Sevdası Oluyor



Kış gitti sanki derken keskin soğuklar geliverdi tekrardan. Gerçi benim hayatımda kar, güneş bir şey değiştirmiyor; her hava koşulunda işe yetişmek şart. Koşturmaların arasında sayfamdan uzak kaldım hem de çok uzak ama n'apalım, hayat bizde böyle, gene de pek boş bırakmadım atölye masamı, kendi çapımda birşeyler yaptım az biraz. Şimdi içime bir paylaşma fikri düştü, eklemeler yapmak istedim.

Çok değerli bir arkadaşım balkonuna resmen atölye kurmuş durumda, ahşapları zımparalıyor, kesiyor, boyutlandırıyor. Onun bana hazırladığı bir ahşap parça üzerinde bir çalışma denedim. Bu objeleri sanal ortamda çeşitli hobi sever arkadaşta görmüştüm, benzer çalışmaları kendimce denemelerimi beğeni olarak algılamalarını arzuluyorum.

 

Çok sevgili Esra AKIN harika albümleri ile hepimizi büyülüyor bu sanal ortamda, cidden çok güzel albüm çalışmaları var. Ben de onları seyrederken hem çalışmalarına hem de sabrına olan saygımla çekmeyi ve biriktirmeyi çok sevdiğim resimlerimi bir de kendi elim değmiş albümde depolayayım dedim.
Önce bir ajanda kapağına boyama , rölyef çalışması yaptım, acaba nasıl bir doku oluşacak diye.

 
 
Ve kendi kalbimle bu dokuyu çoookk beğendimmmmmmmmmm. Peşinden geçtim albüme dönüştüreceğim dosya kabını boyama kısmına , bu parçada alan geniş, üzerine bir yazı yapayım dedim-bir süre yazı ne olmalı düşüncelerim gitti geldi gitti geldiiii ve "Details of Memories" hoşuma gitti. Başladım harf şablon ile çalışmaya, ama zorladı beni, şablonum biraz ince sanırım alta boya kaçtı sildim tüm zemin yeniden boyadım-dım-dım derken yazımı kendi harflendirmem ile tamamladım. Şimdi iç sayfaları için beni bekler halde albüm kapağım.
 
 
Matbaaları ziyaret edip kalınca bir craft kağıt bulup ölçüsüne göre sayfalarımı kestireceğim ve yerleştireceğim anı detaylarımı.
 

 

29 Aralık 2014 Pazartesi

YENİ YILIMIZ KUTLU OLSUN



HERKESİN YENİ YILINI ŞİMDİDEN KUTLUYOR
                  SAĞLIK, HUZUR, KEYİF DOLU YILLAR DİLİYORUM.

(Birkaç YENİ YIL GELİYOR, ORTALIK RENKLİ OLSUN temalı çalışmamı da paylaşmak istedim,
beğenilerinize sunulur.)


12 Aralık 2014 Cuma

Bu Gün Bloğumun Doğum Günüüüü

Çok yoğun geçiyor günlerrrr...
Yetişemiyorum.Nokta.
Ümitliyim.Nokta.

Başka diyecek birşeyim yok.

Bloğumun DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM...
Daha birliktelik dolu günler hayal ederek nice yıllara diyorum:))



21 Kasım 2014 Cuma

Mavi Mavi Hep Mavi

Sonbaharın bol sarılı bol yapraklı geçen günlerinden herkese merhaba........
Çok zamandır bu kutuya bir el atmak istiyordum-
Zaten ne renk olsa başlığı benim için cevabı baştan belli bir soru ...
Yılbaşının da yaklaşıyor olması sebebi ile
kalplerde yoğunca dolaşan mesajlardan biri ile süslemek istedim,
sevgi diye seslenen bir melek koydum hamur kabartma ile üzerine
koton dantel de yakıştı gibi geldi bana...
Ön kısmı bir detay istiyor gibi kokuyor bana
eklersem paylaşırım bakalım -şimdilik bu halde ...


13 Kasım 2014 Perşembe

Mavi Kahve Her Zaman Yakışır


Bu güneşli sonbahar gününden hem de Cuma gününden herkese sevgiler...

İşte bitti tuval çerçevem...
Çerçeveler resim yerleştirilebilecek şekilde monte edildi.

Bu akşam paketlenip gitmeye hazır.
Benim kadar olamaz ama severler inşallah...


Ben Mavi Seviyorum Diye


Tuval çerçeveleri sevdim ben...
arka dokuda kendimce eskitme doku kullanmayı,
üste kendimce yerleştirme yapmayı,
çerçeveleri kendimce mavilemeyi ve gene kendimce eskitmeyi...
hediye etmeyi kendimce ...
çalışmanın sevdiğim sonuca uymasını sevdim...

ama galiba ben aslında olayın tamamen kendimce olabilmesini sevdim.

bir yıldönümü kutlama hediyesi yapmayı arzu ettim-canlara...
aynen özetlediğim şekilde ilerliyor çalışma, zemin-çerçeve ve objeler hazır-yerleştirme ile hediyem tamamlanacak... güzel olacak.
Bitince hemen paylaşacağım:))


Tuval Çerçevem için Hazırladığım Eskitme Objelerim


10 Kasım 2014 Pazartesi