23 Mart 2014 Pazar

Özleyen Kuş

Mumla eskitme denememe başladığım hafta elimde her renkten zemin olsa sevdam ile hazırlamıştım siyah zeminlerimi. Sonra 3lü pano heves etmiştim ama bir türlü olmadı o 3lü pano, zamanı gelmemiş demek... Bu kuş deseni (ve benzerleri çok aslında) bu ara taş panoların ilanlarında çok çıkıyor karşıma. Sarıyı severim (maviden sonra) , el yazısı dokuları severim, Eiffel i de severim. Öyle heves ettim işte bu desene de...Aslında daha çookkkkk desenlere heves ediyorum ama çevremde sevdiğim aile, eş dost atlamamaya çalışarak panolarımdan yaptım verdim- (sevseler de verdim sevmeseler de:)) ) Bir süre sonra kişi -en azından ben- kime yapsam sesimi doldurmak kısmında zorlanır oldum. Ufak da olsa bir sipariş zincirim olsa belki daha seri ve adı belli çalışacağım. Sahibine, yaptığım kişiye yönelik acabalar besliyor biraz da çünkü beni...ama o zincir de henüz oluşmadı...Neyse bu ara biraz sade geçiyor yani pano sevdam ama sorun yok. Ben desenleri, onları birleştirmeyi ve zeminlere taşımayı seviyorum. Bu özleyen kuşum önce soft bir halde hayalime girdi sonra dedim biraz renk, azıcık...ve baktığı yerde ne olsa...neyi özlüyor olabilir...Eiffel desenlerimden biri geldi elime-elime gelmesi önemsiz-geldi kalbime...Eiffel i özlüyor dedim. Yükseklerde uçup tepesine konmayı, katlarında ki insanlara gülümsemeyi... Ne çok açtım içimi yahu bu pano yazımda...takdiri sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...