1 Mart 2014 Cumartesi

Keşfettikçe Sevmek-İç Ses


İkamet alanım nedeni ile bu tip çalışmalara, workshop ve atolye dönemlerine şansım olmuyor, tamamen sanal ortamda yerli&yabancı sitelerde okuyup izleyerek, kendi başıma denemeler yaparak keşfetmeye çalışıyorum sevdiğim ve beni dinlendirip mutlu eden bu çalışmaları, çalışmalarda kullanılan malzemeleri...
Çeşitli ve çok değerli blogları ziyaret ettikçe insanların imkanlarını,  büyük şehirin sağladığı seçenekleri görüyorum. Ama olsun ...benim de cesitli mekanlardan genis zaman icinde toparladigim malzemelerim, evimde malzemelerime ve kendime ayirabildigim bir köşem,
ailemin de seceneksiz kabulu ile bu hobime ayirabildigim saatlerim var...keyifli bir şans bunlar da benim icin....nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...