9 Ocak 2014 Perşembe

İlk Siparişlerim

Hep içten gelerek, sevdiklere yüzde tatlı bir tebessüm hayal ederek hazırlıyorum panolarımı. Çalışmaların beğenilmesi kadar kişiyi mutlu ve motive eden başka bir şey var mıdır… Bu duygular içerisinde çalışmalarıma sipariş adı gelince bir değişik oldu ruh halim… hoşlandım mı? Önce bir çok hoşlandım, coştum…sonra stres oldum sanki, iş gibi sorumluluk hissettim… sonra dedim kendime “Rahatla” , keyifi kaçırırsan olmazzz…. O akşam çalışmadım, durdum. ve özledim malzemelerimi, yani yakaladım gerisin geri o keyfi… İşte ilk siparişlerim. Ben gene içten gelerek, içimden geldiği gibi yaptım. 2 adedi önce ki çalışmalarımdan hatta ilk 2 nin aynısından istendi, benzerleri oldu yani ama daha tecrübeli ve bilerek hissettim kendimi bunları hazırlarken… Sizde görebiliyor musunuz o sevgiyi, o dengeyi? Ben cidden çok severek hazırladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...