21 Kasım 2014 Cuma

Mavi Mavi Hep Mavi

Sonbaharın bol sarılı bol yapraklı geçen günlerinden herkese merhaba........
Çok zamandır bu kutuya bir el atmak istiyordum-
Zaten ne renk olsa başlığı benim için cevabı baştan belli bir soru ...
Yılbaşının da yaklaşıyor olması sebebi ile
kalplerde yoğunca dolaşan mesajlardan biri ile süslemek istedim,
sevgi diye seslenen bir melek koydum hamur kabartma ile üzerine
koton dantel de yakıştı gibi geldi bana...
Ön kısmı bir detay istiyor gibi kokuyor bana
eklersem paylaşırım bakalım -şimdilik bu halde ...


3 yorum:

  1. Belki aşama aşama da görseydik daha güzel olurdu ama ellerinize sağlık. Bloğuma davetlisiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, haklısınız aşamaları eklemek daha açıklayıcı oluyor ve keyif veriyor ama benim hayat tempom buna çok imkan vermiyor:((
      Ama kesinlikle aklımda kalacak bir yorum-imkan yaratmaya çalışacağım:)) Sevgilerimle.

      Sil
  2. Şahane olmuş.Elinize sağlık
    Blog keşif etkinliğinden geldim.Takipteyim.Sevgiler :)
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...