13 Ekim 2014 Pazartesi

Ekim Ne Güzel Geçiyor

Her taraf ne güzel saradı, ne güzel oldu o yapraklar gene... Can parçamın okul koşturmacası, bizlerin iş yetişmeleri arasında kaçırmamaya çalışıyorum o sarı tonlamaları... Bu kadar doğayla, ağaçlar yapraklarla dolu bir mevsimde bir dost panolarım arka zemin için doğal ahşap fikrini aklıma ve malzemesini de ellerime veriverdi... Kullandıklarımı da çok seviyorum, ihanet yok şimdi sahip olduklarıma ama gerçekten herşeyde olduğu gibi bu konuda da doğal olan ayrı bir ısıttı içimi... Bir kere arka zemini kapatamıyorsun bu dokuda, kıyamıyorsun o görüntüye... Neler neler yapılır düşündükçe... Ben ilk hamlede bunları düşünebildim, düşünmeye devam edeceğim (aksi mümkün olamıyor zaten:)) Fikirlerinizle beslenmeye her zaman çok hevesliyim...

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş, bunlar ahşapmı harika duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...evet ahşap üzeri farklı (polyester,hamur,vb.) objeler...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...